Vi går ut med ett smell!

Dagen i dag har vært av den tunge sorten på bloggen min men i kveld har jeg lyst og avslutte dagen med noe positivt og bra! 😁 i kveld fikk jeg nemlig ett klart bevis for at denne bloggen faktisk har påvirket ikke bare meg men hele familien, du vet at jeg og mamma er i slekt når begge ønsker og stikke seg litt frem og ikke er redde for og spøke på egen bekostning, vi tar oss rett og slett ikke så høytidelige.😂

Mamma kom opp i kveld og skulle egentlig skremme oss, men vi er så vant med alt hun kliner i ansiktet for og bevare ungdommen at vi nesten ikke reagerte. Hun selv fikk seg en god latter av seg selv og ba oss om å legge ut bilde av henne

Vi kan kalle oss en offentlig familie😁

 

 

 

Det er med den største kjærlighet og glede i hjerte jeg endelig kan meddele at helga har tatt oss! ❤️ egentlig skulle jeg ha skrevet at det er full gass i oss begge og at vi har vært aktive men vi har lagt i sofaen under dyna siden vi ankom hjemmet, fullstendig ferdig etter uka og her tenker vi og ligge i kveld. Det føles helt himmelsk!😁

Etter jobb var jeg innom butikken og fikk kjøpt meg fredagsblomster, men i dag tenkte jeg og bryte mønsteret mitt litt og endte opp med orkide og brudeslør! det er ikke riktig helg om vi ikke har levende blomster i hus og jeg er egentlig litt lei av å kaste rosene etter bare noen dager, disse står litt lenger (om jeg ikke klarer og drepe dem).😂

 

 

 

“I morgen i morgen, men ikkje i dag” går på repeat i hodet mitt, jeg nekter nemlig og gjøre noe som helst i dag, alt får bare flyte, ingenting annet betyr noe som helst foruten han som ligger i sofaen i fotenden min. Denne kvelden er bare våres! det føles så godt å ha funnet noen å dele livet med, det unner jeg alle. Ha en flott fredagkveld kjære fine lesere! dere betyr alt for meg. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. Et tips angående roser. Skråskjær/klipp på skrå stilken nederst (slik at hver blomst får større flate til å suge opp vann) og bruk varmt vann i vasen (ikke kokende men så varmt at det ubehagelig å ha fingre under) Deretter skifter du vannet hver andre/tredje dag da også varmt vann. Tenker rosene vil holde seg bedre😊 Dessuten heier jeg på deg❤️

    2. Orkìdeer kan blomstre i månedsvis, om du gir dem en skvett vann ukentlig 😊 Også kan de ta seg en pause før de blomstrer på ny. Jeg har flere som blomstrer nå, noen av dem er mange år gamle.

    3. Orkìdeer kan blomstre i månedsvis, om du gir dem en skvett vann ukentlig 😊 Også kan de ta seg en pause før de blomstrer på ny. Jeg har flere som blomstrer nå, noen av dem er mange år gamle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg