Vi er omforvandlet til dovendyr

Her i huset har latskapen virkelig overtatt som jeg har skrevet før her på bloggen, og i dag har virkelig det bare toppet seg! Vi har lagt på denne sofaen i HELE dag og ikke løftet oss annet enn å hente mat en gang imellom, og jeg skammer meg nesten for min egen dovenhet. Det er nesten så det gjør vondt bare en må på do og tømme blæren av og til, og jeg sitter bare her og gjesper og har overhode ingen grunn til å være så trøtt i trynet som jeg er i dag. Det finnes ingen måte jeg kan rettferdiggjøre en slik latskap, men det er greit å vite at verden ellers står stille så vi går ikke glipp av noe uannsett, men jeg tror vi må ta oss selv i nakken snart så det ikke blir en livsstil på heltid dette her…det orker jeg ikke

Dette er en slik dag du sitter og ser serier på serier, og om noen spør om hva du har sett, så aner du ikke hva som har foregått på skjermen en gang, selvom du har sett tv hele dagen, og det er så bortkastet og unødvendig atte fy. Og det er bra vi er 2 om dette her, ellers hadde det blitt ufattelig kjedelig å ligge her og sleve omtrent foran denne boksen.

Jeg fikk ikke bilen tilbake i dag, så jeg kan skylde latskapen på at jeg har gått inni en sorg her og savnet etter bilen blir bare større og større her. Jeg ante ikke man kunne bli så glad i en død ting som jeg er i denne bilen, og jeg gleder meg til telefonen ringer i morra og jeg endelig kan hente den hjem. Bilen har blitt som det tredje barnet mitt <3 hadde bilen vært her hadde vi fått fikset masse og kjørt rundt og gjort det jeg planlegger å gjøre, men uten bil blir ingenting gjort ser det ut som, og det er merkelig hvor fort avhengig man blir for jeg har aldri hatt tilgang på bil før nå, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre når jeg er uten :).

Planene våres for kvelden er å gjøre akkurat det samme som vi har gjort hele dagen, nemlig bare ligge her og sløve videre med tanketomme programmer på tv og Max chill her i stua. Jeg kan iallefall bekrefte at jeg har blitt vant med å kjede meg nå! Og har fått beskjed tusenvis av ganger da jeg var så høyt oppe på steoridene at jeg måtte lære meg å kjede meg også, så jeg kan bekrefte dette nå at dette kan jeg! Folk har også sagt at man får sug når man begynner å kjede seg om man ikke lærer dette på forhånd, men jeg har overhode ingen sug etter noe annet enn rød 3 og kaffi, og det holder i lang tid for meg 🙂 nå er steoridene ett tilbakelagt kapittel i livet mitt som jeg helst vil glemme, og jeg ser frem imot å bli som normal igjen i både kropp og sinn 🙂 i dag oppdaget jeg store strekkmerker på siden min også, så det føyer seg bare inni rekken av dårlige ting som kommer med disse dosene jeg har tatt inni kroppen min de seneste månedene og jeg ser slik frem til at slike ubehageligheter ikke plutselig dukker opp, som dem har helt utav det blå. Vi har mye å ta tak i fremover, så vi må prøve å komme oss oppav sofaen vi to <3@@

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg