Vi er i MÅÅL! Her er resultatene etter søndagsjobbingen i heimen!

I kveld må jeg bare få skryte hemningsløst av min kjære som har stått på og gjort dette mulig, jeg fungerer ikke slik jeg skal ennå så jeg aner ikke hva jeg tenkte på da jeg gjor dette impulskjøpet.😂  I kveld er det altså komt på plass og jeg kan bruke morgendagen til og rydde skikkelig dette rommet som har vært ett eneste stort kaos, krisen var ett faktum da det ene kles stativet gikk til helsike.😳

 

Meeeget fornøgd med egeninnsats!

Dette skapet kommer godt med!😁 Vi har holdt det gående i hele dag, med rydding og bæring på loftet av ting vi ikke trenger her nede. Vi har virkelig fått gjort mye og tvangstankene mine kan roe seg ned til kvelden. Listen over ting “todo” er unnagjort og jeg kjenner hvor tilfreds og glad jeg er, nå slipper jeg og gå hele uka og irritere meg over alle tingene som skulle blitt gjort. Jeg vet jeg er streng med både meg selv og min kjære, jeg håper det roer seg ned etter hvert.😂

 

Rosene mine har stått i hele 9 dager! <3

I kveld er jeg ett lykkelig menneske som har verdens beste mann som stiller opp når det virkelig gjelder, jeg har vært i konfirmasjon i helgen og fått fullt utbytte av disse fridagene, nå gleder jeg meg til og ta fatt på nok en spennende uke.❤️😁

 


Det er mulig at jeg starter på ADHD-medisin denne uka og jeg kjenner at jeg både gleder og gruer meg, dette er bare en av tingene som vil skje i uke 19! 😁 jeg gleder meg til og ta dere med på alt som skjer, som alltid.

 

 

Nå hører jeg at sengen skriker etter oss, det er vel best og lyde.😂 Natta kjære leserne mine  ❤️❤️❤️ Dere er viktige! 

 

Snart tar vi kvelden i heimen, denne dagen har vært fantastisk!

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg