Vi blir SÅ krenka! Ny Norsk trend

Jeg er typen som blir krenka når homofile blir slått ned på gata på grunn av legning eller når jeg ser de fordømmende blikkene til menneskene som går forbi tiggere på gata. Jeg blir også krenka av mennesker som blir krenket av damer som ammer spedbarna sine som er den mest naturlige tingen i verden.

 

Jeg blir også krenka når jeg snakker sannhet men blir mistenkt for løgn eller opplever at noen blir urettferdig behandlet men jeg blir ikke krenket av ting jeg leser på nettet.

 

Jeg blir krenket når jeg ser barn sulter eller blir utsatt for mobbing, jeg blir krenket når mennesker som ligger nede blir sparket gang på gang og blir vanvittig krenket av blind vold men jeg blir ikke krenket av småting som tyder på uvitenhet ifra andre mennesker.

Vi er alle ulike og jeg setter stor pris på disse ulikhetene og de tingene jeg ikke vet stort om ønsker jeg og lære mer om, jeg er av den overbevisning om at rasisme egentlig bare grunner i uvitenhet og at vi ikke vet nok om ulike religioner og kulturer.

Definasjon på og bli krenket

Jeg tenker også at om jeg med det livet jeg har bak meg skulle bli krenket hver eneste gang jeg hadde blitt dømt, sett ned på eller blitt behandlet dårlig så hadde jeg konstant gått rundt og følt meg krenket og blitt ufattelig bitter i samme slengen.

Isteden for og gå rundt og bli krenket av alle disse små bagatellene hadde vi alle hatt godt av og omfavnet ulikhetene og alle disse unike historiene som finnes der ute, utvidet bildet av verden vi har i våres egne hoder og faktisk blitt bedre på og sette oss inni hverandres situasjoner litt bedre.

 

Jeg mener det er så mange andre viktigere ting og bli krenket for og ordet krenka blir kastet ut i hytt og gevær, det mister rett og slett den viktige meningen bak det ❤️

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Såpass til krenking at det må lages eget innlegg. Du ble tydeligvis krenka, og misset poenget totalt. Du om det. Du er sint, og sinnet løfter deg opp fra selvmedlidenhet og slitenhet, flott er jo det. Det flytter fokus og brukes konstruktivt, og det er positivt.
      Det var det. Publiser alt du vil, det er din sak. Sprad rundt i netto for din og deres skyld om det gjør godt for noe. Ha fokus på det som gjør livet godt, det er viktig. Jeg er ikke krenka en plass, der bommet du med tolkning.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg