Vi alle har vel kjent på en giftig relasjon?

Dagen i dag har gått altfor fort!😳

Jeg har egentlig massevis av ting som skulle fått plass men klokka har rett og slett sprunget ifra meg og snart er det kveld og dagen er omme.😬

I dag har jeg kjent på mange følelser, som jeg egentlig gjør hele tiden men i dag har jeg kjent på følelser rundt å være i en giftig relasjon. Der man aldri føler seg god nok, der man føler seg hundre ganger verre etter å ha vært i nærheten av noen og at energien bare blir sugd utav deg.💔

Jeg regner med at de fleste kan kjenne igjen en slik relasjon, at de fleste på ett eller annet tidspunkt selv har vært i en slik og vet hva det koster og hvor vanskelig det er å gjøre noe med det.

Humøret mitt har i dag gått ifra og være veldig bra til og rett og slett føle meg litt deppa.💔

Jeg har egentlig ikke tid til depressive følelser, jeg har så mange ting som venter men har ingen ork til og gjøre noe..

I dag har det blitt veldig klart for meg hvor påvirket jeg blir av andres liv og hvor ferdig jeg er med og fikse livene til dem rundt meg. Jeg har mer enn nok med mitt eget og har altfor mange baller i lufta til og gå i kjelleren på grunn av slike giftige relasjoner som aldri i verden kommer til og bli noe bedre.

Mest av alt har jeg bare lyst til og legge meg under dyna og bare bli der men om jeg hadde mistet gnisten så hadde vel motparten vunnet og seiret..

Noen ganger hjelper det og bare skrive frustrasjonen av seg, for så og gå videre og fortsette livet. Jeg håper det stemmer denne gangen!🤞

Nå trenger jeg virkelig positive vibber, det skal mye til for og gjøre denne dagen bra igjen 🤭

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Då er det på tide å ta ein pause, og vær i lag med goe relasjoner 😉
      For ikkje snakke om å roe ned litt,kan ikkje alltid klare å nå over alt.
      Sett deg sjøl først
      pust med magen
      dette går bra 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg