Velkommen til hjemplassen min <3

Reklame | Bodylab.no

På slike dager som dette er det umulig å være i dårlig humør og nedfor! Solen skinner og vi har noen nydelige skyer som får hele himmelen til å ligne ett stort maleri <3 jeg klarer ikke ta øya ifra den og det er helt fantastisk å være ute! Jeg føler meg så heldig som får bo på verdens beste plass på slike dager som dette, da her som regel er stormer og regnbyger som herjer plassen, men som også er en del av sjarmen ved å bo her <3Gåsehudfaktoren er stor her i bygda våres i dag når alt du ser er magisk! Jeg har behov for disse tingene før jeg skal til legen og har eksamen igjen i hvor mange blodplater jeg har 😉 hver dag er en prøve!

Ha en fantastisk Tirsdag kjære lesere <3

Bodylab Protein Marzipan (12 x 50 g)//Bodylab Protein Bar Mix Box

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg