Veldedighetslørdag versus fyllelørdag

Reklame | Ellos

I kveld som mange Lørdager ble jeg oppringt av bakeriet på Bryggja! Dem gir meg det som blir igjen etter dagen og jeg får den store gleden av å dele det ut til mennesker som ønsker det. Det er en måte å lyse opp hverdagen med små grep som ikke koster meg noe som helst foruten bensinen jeg bruker. Bakeriet på Bryggja har støttet meg helt siden jeg startet gruppa mi, og det hele startet da jeg spurte dem om dem ønsket å sponse oss med litt til første møtet! Siden den gang har jeg fått massevis av deilige bakevarer med dem, og jeg er så lykkelig over støtten dem har gitt meg! Jeg anbefaler dette bakeriet på det varmeste, og oppfordrer absolutt alle å ta seg en tur dit! Atmosfæren er koselig og dem bak kassa virker å trivest så godt der dem er, og da gjør det noe med oss kunder. Jeg har brukt kvelden min til å kjøre rundt og gi bort mat, isteden for å drikke bort helgen som jeg ellers ville gjort før i tiden 😉

Det beste i livet er å gjøre andre gla <3

Wet n Wild//IsaDora//IDUN Minerals//IsaDora//Babyliss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg