Veggdyrkrisa muligens avblåst! Gårsdagen går innpå lista over de merkeligste dager i mitt liv

Du vet den følelsen når du har en dag der overhode ingenting går etter planen?😳

Der alt bare blir surr og selv den minste ting bare går i ball?😬

En slik dag hadde vi i går!🫣

 

Planen våres var å få en myk landing etter ferie! 😁 vi hadde bestilt hotellrom rett ved siden av flyplassen slik at vi kjapt skulle komme oss i seng og betalte 400kr for sen utsjekk! planen var egentlig å sove til langt på dag og ta den siste etappen med knusende ro. Vi hadde hele planen i hodet!😁

 

Da vi landet fant vi ikke hotellet og etter å ha stått og ventet på koffertene i evigheter var vi ikke akkurat i det beste humøret! 🥱det endte med at vi gikk igjennom ett parkeringshus, vi gikk der bilene skal kjøre med store kofferter som smelte i beina på oss på leit etter hotellet.

 

Dere kan se for dere Sebastian først i en helsikes fart med mobilen og kartet “med det rare i”, i hånda! og jeg settende etter han bak, bannende med bilene hakk i hæl i shorts og iskald i Norske grader jeg ikke helt var vant med.😂

 

Han hadde nemlig skrevet inn adressen til dette forvunnede hotellet og langt på vei mot en rundkjøring fikk undertegnende nok. Jeg sa høyt “Ditta her gidde eg faktisk ikkje meir” og googla dette hotellet med navnet og fant ut at vi hadde valset forbi det og at JEG faktisk hadde rett.😂

 

Når vi omsider kom frem! kalde og ganske så sure så tok det ganske så lang tid og faktisk få romkortet, det var nemlig ikke lagt inn verken sen utsjekk eller noe som helst.🫣

 

 

FOR ett syn dette må ha vært!

 

Da vi kom til rommet helt utkjørte etter å ha vært våken i nesten ett døgn lettet humøret ganske så radikalt og vi gledet oss bare til og ligge og sove hele dagen!

 

Jeg våknet 10 ganger på de få 5 timene jeg fikk på puta 😳 det virker som om på dager jeg har masse nerver så blir nettene også kaotiske, 11.30 klarte jeg ikke å få sove igjen og bare dro meg opp av senga.

 

Overhode ikke uthvilt, det slag!😬

 

Hele dagen var bare en dus tåke, døgning er ingenting for meg.

 

Når vi først kom oss i gang ble det hastverk da vi plutselig oppdaget at toget gikk tidligere en vi hadde trodd, sultne og mugne gikk vi på toget, vi som planla og få spist før vi reiste. 400kr betalte vi for sein utsjekk og klokka 13 forlot vi hotellet, dvs 400kr for en time over tiden for utsjekk. 😬

 

Sebastian bestilte togbilletter i en rykende fart og på toget oppdaget vi at vi måtte sitte på ulike steder og da vi satt på toget tenkte jeg hele tiden på gru på den lange kjøreturen hjem igjen, å gå på halv maskin en hel dag koster. Noen ganger kunne jeg SÅ ønsket å være en power napper! 🤭

 

Jeg undrer meg over hvilket fantastisk SYN det må ha vært når vi ankom heimen, lempa ut bagasjen på åpen gate, ristet alle klærne og “Pakka ut” UTE!😂

 

Det eneste i verden vi egentlig hadde lyst til var å bare legge oss men frykten for blodsugende veggdyr drev oss fremover og fikk jobben gjort!

 

 

Tok med oss en del suvenirer!

 

Nå har vi massevis av klær i fryseren, massevis av klær i vaskemaskina og alt er gjennomsøkt, det eneste vi har funnet er 1 stk insekt som jeg tror var for stort til og skulle være ett veggdyr.

 

Ett lite dyr satte i gang ett helt spetakkel og gårsdagen går innpå topplista over merkelige dager jeg helst ikke gjentar.🤭

 

Jeg våknet i dag som ett nytt menneske, ett uthvilt ett!😁 med nytt mot og ganske fornøgd med og være komt hjem, humøret lettet veldig når vi først kom i hus her og gleden av å ha fått fotoalbumet med alle bildene vi tok med fotograf var stor ❤️

Når kaoset hadde lagt seg kunne vi virkelig nyte denne følelsen av å faktisk være hjemme forhåpentligvis uten veggdyr som satte i gang en stor bøtte ballett. 

 

Jeg har sovet som en stein i natt og tenker at det sikkert var greit å bare bli kasta inni hverdagen igjen, det er jo den jeg liker best av alt. ❤️

Veldig klar for og starte første dagen hjemme, vi har nemlig en fest og planlegge! 😁❤️

 

Årets julekule fant vi på Mallorca
Fotoalbumet var komt i posten!

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg