Vårt nye liv som rusfrie

Nå sitter jeg utenfor huset vårt og nyter av arbeidet vi har lagt ned i hagen i dag ❤️ I går tok vi for oss bilen og leiligheten for og komme på plass etter 11 dager på ferie. I dag har vi slått plen og luket for harde livet, hagen bærer preg av våres frafall.

 

Sjefen sjøl!

Rus har blitt byttet ut med slike praktiske ting og aldri før har det hatt noen betydning hvordan vi har det rundt oss. Nå er det faktisk det viktigste! ❤️

Det slår meg hvilket godt team vi er sammen og hvor langt vi har kommet. Dette ligner ikke det livet i rusen vi hadde og noen ganger tror jeg at jeg drømmer.
Slike helt vanlige ting som og komme hjem og se at plantene jeg plantet før ferie blomstrer, det er hverdagsrus jeg aldri hadde klart og funnet i den faktiske rusen ❤️

Jeg har bært noen kilo med stein bort ifra plenen i dag

Slike dager som dette og enkle saker som og stelle i hagen og føle seg tilfreds med det er årsaken til at vi faktisk klarer oss, det at vi tenker anderledes på livet og ønsker og leve det fullt ut sammen, om det så bare gjelder og stelle det fint rundt oss ❤️ Det er det livet handler om.

 

Meeeeget stolt!


 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

13 kommentarer

Siste innlegg