Våres store livsstilsendring! valget er tatt og nå starter arbeidet

I dag har vi vært på sanden med en kamerat og hunden hans og vært aktive ute! hvorfor sitte inne når alt håp er ute? 

Akkurat nå gjør jeg alt for og holde tankene på avstand og er så glad for at jeg nå har muligheten til og kjøre rundt til disse stedene og få luftet hodet litt, det gjør noe med en!

Jeg har tatt mitt første bad men ingen dukkert ennå, det var ISKALDT med det samme men med klær på går alt an. Gripe mulighetene vil jeg kalle dette når man bare hopper uti dette iskalde vannet.

På slike dager tenker jeg på hvor langt vi har kommet i denne livsstilsendringen, vi har kuttet rusen begge to, vi er sammen aktive som aldri før og jobber for og bedre helsen våres hver eneste dag, vi sitter ikke lenger og grubler over om vi orker og komme oss ut og gjøre noe, vi bare gjør det. 

Ryggen setter begrensninger men den stopper meg ikke i og gjøre disse tingene jeg elsker, det er jeg selv som setter grensene og målet er en dag og være frisk nok til og bestige en fjelltopp. Jeg lengter etter målet mitt og skal gjøre alt i min makt for og klare det.

Ruskutt er bare starten, det er da arbeidet begynner og man må forandre alle aspektene i livet rundt en for og klare og stå i dette valget, det fysiske er viktig for meg og min trivsel, denne reisen blir spennende! og jeg håper dere vil være med meg videre <3

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg