Vannlekkasje rett i sikringsskapet! her er badet i dag!

For oss er hjemmet våres ekstra viktig, det er her vi skal være rusfrie sammen, det er her vi henter energien til og fortsette fremover. Det som i dag er vårt hjem sammen var før en rusbolig og det er ikke til å kjenne seg igjen. Vi har pusset opp sammen og kjøpt billige løsninger slik at vi kan trivest her, jeg har flyttet 30 ganger iløpet av livet mitt og har aldri hatt ett hjem før. Jeg er rusavhengig og har rusa meg i 18år, da jeg tok valget om ett rusfritt liv ble hjemmet mitt viktig for meg, men jeg knakk ryggen rett av 18.desember 2019. Etter dette har jeg ikke hatt muligheten til å gjøre store forandringer men vi har prøvd å gjøre det hjemmekoselig og har kuttet alt av smånips som bare blir til rot.

Vi pusset opp badet våres også og dere kan se på tapeten hvorfor! alt var oransje her i leiligheten og man måtte gå ut for og tenke! rett og slett. Rett etter jul og rett etter at vi var ferdige med å gjøre det fint så oppdaget vi en stor vannlekkasje! vannet hadde rent nedi sikringsskapet våres og strømmen gikk ut. Heldigvis får vi alt på forsikringen og alt vil ordne seg, men det var en skremmende opplevelse. Her er badet før vannlekkasjen og dere kan se at vi har lagt mye arbeid nedi dette badet. 

 

De to siste bildene er ifra badet i dag, men jeg må si at jeg ikke ble fornøgd med fargen da den stjeler hele rommet. Jeg hadde lyst på samme farge som vi har i gangen, og syns denne ble altfor mørk! 

 

 

Vi er to rusavhengige som bekjemper oddsene vi har imot oss, og hjemmet er noe av det viktigste for oss i prosessen! takk for at dere ønsker og ta del i historien våres! 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg