Valgdesperado – slik har den store valgdagen blitt brukt

Jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri har vært opptatt av politikk og valget, men i år har jeg ringt rundt og hentet dem jeg vet aldri ville stemt foruten, jeg har selv forhåndsstemt og er egentlig glad for det i dag, jeg liker ikke stresset rundt valgdagen og alle menneskene som samles. 😬

Meg hos tannlegen i dag, ikke veldig høy i hatten skal jeg innrømme.

Jeg er av den oppfatning at om man ikke stemmer så har man heller ikke rett til og klage i ettertid, og den muligheten vil jeg ikke la forsvinne 😂 Jeg er også bestemt på at det er våres borgerplikt og bruke stemmeretten så jeg har valgt og legge en liten ekstra innsats i og få mennesker til stemmelokalene i dag. 

Selv om det ikke føles som jeg har gjort stort i dag er leiligheten ryddig og handlingen  av mat er gjort! jeg har laget til ett delikat fruktfat på kjøkkenet slik at småfristelser i skapet blir mindre attraktivt når søtsuget angriper oss, mitt lille forsøk på en sunnere livsstil. ❤️

Jeg har også kjent på angsten jeg har for tannlegen selv om angsten har blitt betydeligere mindre, men det kommer i neste innlegg. Jeg ble nemlig holdt fast i stolen da jeg skulle klippe tungebåndet og tenkte og dele denne historien med dere. 🌹

Jeg håper alle har brukt stemmeretten sin i dag og gjort sin borgerplikt! godt valg godtfolk! 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Prøvd gul kiwi? De er så søte og gode, noe helt annet enn de grønne. Kjøper kun gule, men de er litt dyre. C-vitaminbombe, og det er jo greit som snop 😆 Smart å ha delikat frukt tilgjengelig, da blir det litt enklere å ta sunne valg. Bare husk at eplene, og kanskje pærene, vil noen å de andre raskere pga etylengassen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg