Våknet gråtende og hysterisk – Minnene man ikke kan rømme ifra-

Tårene bare rant nedover ansiktet men det er heldigvis ikke ofte det er så ekstremt som i natt. Drømmene er så virkelige, kroppen min bruker tiden jeg sover til og bearbeide hele prosessen jeg er inni, jeg har godtatt drømmene så dem er ikke så ille lenger men innimellom våkner jeg i panikk. Jeg lurer på hvordan min kjære har det oppi alt.. våkne med en gråtende kjæreste ved siden av seg.❤️

Jeg klarer heldigvis og riste av meg natten fort slik at jeg klarer og ta fatt på dagen uten og dra det med meg, tror jeg. I noen perioder er jeg kronisk trøtt og går bare i en transe her.😅

Det er lørdag folkens og jeg er igang med å rydde loftet, sortere julepynten og organiseringen av denne nyoppdagede gleden over julen! Jeg fikk akkurat en påminnelse om at jeg har vært røykfri i hele 3 uker og jeg har ikke tenkt på det en gang, jeg tenker på at det hadde vært godt med en røyk hver eneste dag så jeg ser ikke på meg selv som en ikke-røyker ennå.😉

Jeg gleder meg til og dele denne deilige lørdagen sammen med dere! 😚

Dette lover en bra dag folkens!

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. 😊 har drømmer/mareritt enda etter 6 år rusfri men er sjeldnere heldigvis. Men er så virkelig når de kommer!! 😳🙃 Våkner og er i panikk noen sek før jeg skjønner det var en drøm/mareritt. Fint å følge seg på bloggen, du er modig som deler så sterkt fra livet ditt, kjenner meg igjen i mye. 🥰 god helg fra Tromsø

      1. For det første! Så heldig du er som bor i Tromsø! 😍 elsker nord. Ja marerittene er ekle og så ekte men jeg har funnet ut at om jeg fornekter dem blir de mer intense. Jeg håper de dabber av etterhvert ❤️ Gratulerer med 6år! Du er sterk! 😍

    2. Så flott at du har gått røykfri i 3 uker gratulerer viste at du er sta nok til å klare det.. før du aner det så har det gått 15 år. og tiden flyr fort for tiden så jeg har også helt opp julrpy t I vinduet. Det hjelper nå i mørketiden.
      God helgtil derebegge.

      1. Ja staheten min har komt til nytte i røykeslutten min men må ærlig innrømme at det frister ofte og ta seg en. Da tenker jeg på alle som følger meg og som heier meg fremover. Jeg ville tatt det som ett nederlag. God helg og tusen takk for støtten du gir meg Else Marit ❤️ Du er enestående!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg