Uttaler man seg offentlig må man tåle kritikk, stygge kommentarer og å bli misforstått.

Det er mandag morgen og natten har vært alt annet en god mot meg, jeg prøver og finne disse positive tingene og dra dem frem men det er ikke enkelt når man er så trøtt som man blir etter natt med ekstremt dårlig søvn. Jeg håper det kan gi seg etter hvert, for søvn er viktig. 

I går ble jeg beskyldt for og mene at det er enkelt og slutte og ruse seg og jeg kjente på hvor krenket jeg ble, jeg følte ord ble lagt i munnen på meg og at noen prøvde bevisst og misforstå meg, denne gangen valgte jeg og skrive om dette på denne måten isteden for og vifte det av meg og gå videre. Hele mitt liv har jeg bitt i meg ting, latt ting gå forbi i det stille og selv tatt skade av tingene, nå velger jeg og ta oppgjøret med det samme. 

 

Det er frustrerende og føle seg mistolket, men man må faktisk tåle det når man offentlig skriver om så viktige tema som engasjerer mange. Jeg tåler en støyt og har fått tykk hud etter mange år på siden av samfunnet, jeg tåler det meste men har valgt og stå opp for meg selv isteden for og ta ting innover meg. 

Jeg har blitt mobbet i mange år og det vises igjen i mine egne reaksjoner når jeg føler med urettferdig behandlet, piggene mine spretter ut med det samme og jeg går i forsvarsposisjon momentant. Tidligere opplevelser gjør at jeg føler ett behov for og beskytte meg selv, forklare meg selv og oppklare situasjonen før den eskalerer og blir større. Jeg har ikke evnen til og skjule noe for dere heller, og velger heller og ta ting med det samme. 

Jeg har valgt en utradisjonell måte og fortelle min egen historie på, det er faktisk ingen som har gjort det samme i Norge før og jeg angrer ikke ett sekund på dette valget, de positive tingene veier opp for de negative alle dager i uka og jeg tenker og fortsette og dele både gleder og sorger med dere. 

Nå skal jeg prøve og gripe etter disse positive tingene, jeg er trøtt som faen, det blåser kraftig ute og det er skikkelig dårlig vær. Det dufter av rene klær i hele leiligheten, jeg er fortsatt edru og drømmene ifra i natt er ikke virkelighet.

Ha en god kickstart på denne nye uka folkens! stor klem ifra meg.

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Man må tåle en del når en uttaler seg offentlig.
      Men jeg synes ikke du fremstiller det som enkelt å slutte å ruse seg. Men du beviser at selv om det er vanskelig så er det mulig!
      Jeg tror bloggen din gir håp for mange.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg