Uten de lokale støttespillerene mine hadde jeg ikke kunnet drivet dette.

Jeg merker jeg for sjeldent bringer frem disse som står i bakgrunnen og driver meg fremover, jeg har både Bakeriet på Bryggja og Kiwi Måløy som støtter både gruppa og disse prosjektene jeg har utenom. Bakeren på Bryggja ringer meg ca 3 ganger i uka og jeg får kjøre ut hærlig bakverk til mennesker som ikke hadde tatt seg råd til slik luksus, jeg kjører rundt og gleder og får så ufattelig mye igjen for akkurat dette! 

Kiwi Måløy sponser frukt og kaffe til møtene vi har hver eneste onsdag og jeg setter ufattelig pris på akkurat dette. Uten denne hjelpen så hadde jeg måttet stresse for og samle inn penger til den daglige driften.

Fremover ønsker jeg og kunne gjøre mer for og bidra til mer fysisk aktivitet, for og styrke trivselen hos folk. Korona ødelegger mye for disse planene mine men når denne pandemien slipper taket ønsker jeg og skape mer aktivitet for mennesker som fortjener det. Min store drøm er og kunne dele ut treningskort og ha treningstimer sammen, få mennesker oppav sofaen og ut i sosiale sammenhenger, jeg ønsker og kunne tilby musikkterapi der man kunne lært seg instrumenter eller noe annet i den duren. Jeg har lyst og ta med meg en gjeng og starte skytetrening, noe jeg har hatt planer om lenge men med avstandsregler og nedstenging blir det bare med planene.

Jeg håper noen leser dette og tenker at dette er noe dem ønsker og støtte! Jeg brenner for og styrke samfunnet rundt oss og lokalt gjøre Måløy til ett bedre sted og bo, selv om det er veldig greit og bo her allerede <3  

Iløpet av året som har gått som rusfri har jeg også blitt kontaktet av masse mennesker som har hatt ting og gi bort som har gitt det til meg som igjen har kunnet glede noen andre. Jeg har motatt masse klær og ting til hjemmet og setter vanvittig pris på hver og en av dere! dere gjør det virkelig gøy og kunne glede noen. 

Planene er store og igjennomtenkte og det eneste man mangler nå er den økonomiske biten og selvsagt at pandemien slipper taket i oss slik at vi atter igjen kan leve som normalt! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg