Ut på tur aldri sur

På fritiden driver jeg som taxi og syketransport og har ikke tallet på hvor mange turer jeg har hatt til sykehuset i Førde! 🥱 Jeg selv har vært igjennom massevis av behandling og innleggelse med min sykdom og rygg, mamma med diabetes og ett angrepet øye, pappa med kreften og alle andre plager som kommer av det, så jeg har sagt mange ganger at vi likegodt kan bosette oss der inne 😂

Vi tar det hele med godt mot og jeg prøver og komme over kneika med å styrte kaffe! Trøtt.no!

 

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg