Ut å vekke sola, så lita tid på denne jorda

Jeg er inni en god trall, og våkner tidlig hver morgen igjen 🙂 det var en periode der jeg sov altfor lenge på morran og følte jeg gikk glipp av hele dagene. Så da er enda ett problem borte, helt til døgnrytmen endrer seg igjen. Det er greit med disse problemene man kan gjøre noe med! 

Vi har store planer for denne helgen! Og min kjære gleder seg så mye at han ikke snakket om noe annet før vi la oss. Vi skal nemlig til stedet der jeg faktisk fridde til han 31.juni i fjor <3  og slik så han skravlet om det i går trodde jeg han var den som var først utav senga i dag.

Uka har vært en karusell som har svingt både opp og ned for min del, og det. Blir godt å bruke helgen til å hente seg inn på en langtur, bort herfra og til nye trakter, det gjør noe med sjelen både det å kjøre bil og være andre steder, og man får tankene bort på noe annet. Jeg gleder meg! 

Denne uka som har gått har vist meg at jeg må fokusere på veien mot målene, og ikke være så opptatt av målet i seg selv. Jeg tar meg selv i å føle på en tomhet når jeg har prestert. Jeg har vært så flink på å føle denne takknemligheten og lykken over alt jeg klarer, men har glemt meg selv på veien. Jeg har slitt med depresjon hele livet, og var faktisk redd for at denne hadde kommet tilbake for fullt på Onsdag da jeg ikke følte noe glede over noe lenger.

Dem sier at enten går det over eller så går det bra, og jeg har det mye bedre nå. Det er fortsatt så mange spennende ting som skjer fremover, og ukene fyller seg opp automatisk mens jeg går denne veien. Nå er det snakk om skole og store prosjekter på gang, og jeg kjenner prestasjonsangsten allerede ligger og ulmer. Tenk om jeg kunne fått jobbet med det jeg brenner for?

Livet for meg nå handler om å nyte denne rusfrie tilværelsen, jeg trenger ikke mye, jeg trenger bare å ha det greit med meg selv. Og dere er med på å gjøre dagen min komplett <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg