Ustabilt og uforutsigbart – Jeg våknet med de villeste nerver i kroppen! –

God morgen venner!❤️

 

I dag våknet jeg med en eneste tanke i hodet! 😳 jeg har på sett og vis klart å holdt dette på avstand siden jeg hadde noen dager på meg, men i morgen skjer det! i morgen skal jeg faktisk entre scenen igjen og hjerte hamrer i brystet!😬

 

I dag har jeg skole i noen timer og jeg MÅ bli ferdig og trygg på manus!🥴

 

Ute skinner sola som aldri før og alt dårlig vær er glemt med ett knips. Været er ustabilt og uforutsigbart, man vet aldri hva man våkner til og noen ganger får man seg en skikkelig overraskelse. Dumt jeg ikke har tid til og nyte det, her må det jobbes!❤️

 

Speilet jeg kjøpte i går falt helt i smak! det er SÅ stort!❤️

 

 

 


Nå må jeg dra ut fingeren og starte her, jeg sov altfor lenge i dag🤭

 

Ha en magisk start på torsdagen venner, så blogges vi🌹

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg