Usømmelige bilder av meg ute på nett – Derfor deler jeg dette selv

Etter at jeg delte innlegget https://monicavederhus.blogg.no/usommelige-bilder-av-meg-selv-pa-avveie-jeg-tar-makten-tilbake.html på bloggen har mange lurt på hva som er så usømmelig med dette bildet og hvordan jeg trodde dette bildet vil bli brukt imot meg, jeg er vant med og være i ett miljø der alt du sier og gjør kan bli brukt imot deg senere og jeg vet at ikke alle er like fornøgde med at jeg har kuttet rusen og komt meg ut. 

Jeg har gått og grublet på dette i lang tid og ble obs på disse bildene av meg sovende i en sofa med Tuborgboksene foran meg for flere uker siden, jeg har tenkt på hvordan disse kan bli brukt og fremstilt på feil måter og ønsket fjerne denne engstelsen for min egen del. Jeg vet hva mennesker er i stand til og ønsker og være føre var. 

Slike bilder kan ikke ødelegge for meg siden jeg har vært helt klar på historien min, men slike bilder kunne faktisk blitt fremstilt som nåtid og i en annen setting, rykter spres fort og det er jeg veldig klar over, og jeg vet også at noen mennesker som har kjent meg i lang tid egentlig ikke ønsker meg noe godt her i verden. Jeg makter ikke og gå og uroe meg over ting lenger, jeg tar det med det samme og gjør noe med det, og den eneste og beste måten jeg fant var å dele det selv.

 

Så mange mennesker får ødelagt livene sine på grunn av bilder på nettet, verre bilder enn dette så jeg ønsket og fronte også dette. Min situasjon er liten i forhold, og jeg tenker at alle har godt av å bli litt oppmerksom på slike ting som blir delt på nettet. 

Dette er mitt slag for alle som opplever lignende og verre ting. 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg