Ulykkelig over hvordan livet har blitt

I dag er jeg egentlig veldig utilfreds med hvordan livet mitt har blitt og det er første gang jeg noengang har sagt noe slikt før, jeg er ikke fornøgd med det livet jeg har og kjenner meg skikkelig ulykkelig som ett resultat over og ha hatt det slik over lang tid. Atter igjen er klokken snart 15 på dagen og jeg har ikke fått gjort en eneste ting av disse tingene som er viktige for MEG. Det høres sikkert utrolig egoistisk ut, men jeg har stått på hele dagen men bare stått på for andre og andres behov. 

Refviksanden i dag <3

Hver eneste dag er slik, der disse tingene som er viktige for meg for at jeg skal ha det bra blir satt sist i rekken og uten at noen andre oppdager det. Det blir forventet så masse og det tar liksom aldri slutt, det er nesten en selvfølge at jeg skal kjøre meg fullstendig ut selv, for at andre skal ha det bra. 

Denne lørdagen som skulle bli så bra har endt opp med at jeg sitter i sofaen med dyna rundt meg og klarer ikke å finne frem energien til og faktisk gjøre disse tingene som er viktig for meg, jeg har kjørt meg ut på disse andre tingene.

Det er mye støy i livet mitt, så mye stress og press, jeg føler jeg springer i ett hamsterhjul der ingenting blir bra nok uansett og når jeg heller ikke føler at jeg blir forstått så føler jeg meg fullstendig aleine i denne verden.

Jeg ble ikke edru for og kaste bort tiden min, bli brukt og føle meg fullstendig uviktig i dette universet. Dette ble en tung dag der jeg føler meg ubrukelig og helt uviktig for alle rundt meg. Grensen er nådd når jeg selv ikke får i meg mat fordi jeg skal tilfredstille alle kravene og behovene som skal dekkes.

Ett hjertesukk ifra meg på en lørdag litt utenom det vanlige.

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Er lov å ha det slik innimellom og, sjøl om det er rævva. Det betyr jo bare at du ser deg sjøl oppi alt og vet at du må gi litt tid til deg sjøl. Ta denne lørdagen og bruk den til å synes litt synd på deg selv og kjenne litt på disse følelsene. Og i morgen er det en ny dag der du bestemmer hva du skal gjøre for deg selv ❤️ Sender varme trøstetanker din vei. Klem fra meg ❤️

    2. Du kan ikke ordne opp for alle som trenger hjelp. Du legger opp til mye, og så møter du deg selv i døra. Du sliter deg ut. Jeg er overrasket over at du har strukket deg selv så langt. La andre ta ansvar nå.

    3. Kanskje du trenger et “kurs” i å porsjonere energien din❤ å hjelpe andre riktig og i riktige porsjoner så vil du FÅ energi og dermed ha overskudd til deg selv også. Nå pøser du ut alt på andre og det virker ikke engang som at andre skjønner hva det koster for deg! Når folk tar dine gode gjerninger forgitt da begynner det å gå langt over streken !
      Nå er det deg først og så må det å være medmenneske komme i andre rekke. Hvertfall for en stund 😘

    4. Eg føler med deg, det er vanskelig og vondt når dager og “livet” tilsynelatende sildrer ut i sanden. Ei god venninne delte nokon enkle – og for mange kanskje sjølvsagte – ord, som eg likevel trur me er mange som gløymer når kvardagen oppleves som uutholdelig:
      “Du kan ikkje vera noko for andre
      før du er noko for deg sjølv.”
      Fordi man må ha eit reservoar å ausa frå, og reservoaret må innimellom fylles opp. Det er ikkje egoisme, det er sunn fornuft og heilt nødvendig egenpleie.
      Ein variant på same tema: “Du kan ikkje ha omsorg for andre før du har omsorg for deg sjølv.” Så ver din egen beste venn, og gjer for deg sjølv det du ellers ville gjort for andre – fordi du fortjener å ha ein venn som deg sjølv.❣️❣️❣️
      (…eg seier ikkje dette fordi eg er så flink til å følgje råda sjølv, men eg syns det innimellom letter litt på børa når eg ikkje får dagene mine til, og intet blir som eg vil….)
      Stor klem 🫂 og beste ønsker om betre og lysere dagar og tider❣️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg