Ulvesund fyr – Ein magisk perle i havgapet – Tatt med “Familien” på helgatur! –

Eg har tatt meg en lang, varm deilig dusj etter å ha klødd på plassa eg faktisk ikke visste det gikk an å klø på! 😂 men sett bort ifra at vi alle har holdt på og gå ifra forstanden av knotten så trur eg vi alle har hatt ei annerledes og fin helg ilag!❤️ vi pleier egentlig og møtast på Hotel der alt er tilrettelagt for aktivitet ifra vi møtast til vi fer heim igjen, det pleier og være hektisk rundt oss men denne helga har vi komt heilt nedpå jorda igjen.💖

Vi har hatt stillhet rundt oss og vi har aktivisert oss med kortspel og gåtur, noke som faktisk har latt samtalen flyte og man har tenkt på ting man kansje gløymer i den hektiske kvardagen. Eg trur det er viktig med slike helger, ilag med dei man e glad i og Sølvi på fyret har gjort heile opplevelsen til en bra opplevelse for alle mann. Vi anbefaler og sjekke ut dette overnattingsalternativet når man først skal gjere noke heilt utenom normalen.🌹

 

No som alltid føle vi oss litt fyllesjuke når vi har vært ilag med familien våras, det føles alltid ut som «dagenderpå» fordi vi tar inn so mange impulsar og kjenner på så mange følelsa, uansett kor vi e henne so føles det alltid som å være heime når vi e ilag. Tenk å være en del av ett so flott fellesskap der vi faktisk kan gjere slike ting ilag, eg e so stolt over å være en del av Rusettervernet! Det gir so masse å kunne være der for andre men også ha en plass å fare når man sjøl ikkje finne svara på det man grubler på, vi veit vi alltid har noken å ringe og det skapa trygghet i kverdagen for oss. Vi e faktisk sterkare sammen og eg gledar meg så vanvittig masse til neste gang, for det kjem alltid en neste gang med denne gjengen her.

Tusen hjertelig takk til Sølvi som har vært der og stelt for oss, spelt på orgel og tatt en trall. Du e unik! sjekk ut Ulvesund fyr sin Facebook 👉  Ulvesund fyr,   ta en tur ut til ho Sølvi når ho e tilbake ifra ferie og få ro i sjela i nydelige omgivelser.

Takk for oss ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg