Ukeshandling og en kjekk start på denne uka

Reklame | Ellos

Mandager bruker å være kjedelige dager for meg når min kjære er i jobb, og uka starter som regel ikke før Tirsdager for meg men denne dagen her har vært langt ifra kjedelig! Jeg har vært på farten hele dagen og kosa meg sammen med ulike mennesker, og har fått masse utav dagen allerede! Nå har vi vært og handlet inn mat og drikke for uka, så kjøleskapet er fylt til randen med fristende mat. Jeg trenger det for den dårlige apetitten min!

Vi har spist wok med pølser nå, og jeg som ikke har spist før i dag begynte å bli dårlig på hele greia. Jeg har valgt å gjøre noe med denne dårlige matlysten og det viktigste grepet blir å kutte ut Red bull! Så nå er jeg på 3 dagen uten, og når jeg klarer å kutte alkoholen klarer jeg vel dette også. Eller? 🙂

Vi har besøk av bestevennen våres og ser serier så det hagler på skjermen! Jeg er glad vi fikk unnagjort husvask og rydding i går, så vi kan ta imot besøk med god sanvittighet, det er merkelig hvor mye vi to klarer å rote på kort tid!

Jeg hadde time på Haukeland denne måneden men i dag snakket jeg med dem for å flytte timen litt lengre utpå dagen, og da ble det bestemt at jeg skal ta hele denne sjekken på Nordfjordeid istede. Da sparer jeg både penger og tid!

I morgen skal vi til Volda i bursdag og jeg gleder meg masse <3 det blir godt å komme seg litt bort!

Her er noen klær jeg likte spesielt godt som jeg anbefaler videre til leserene mine! Sjekk ut da vel 🙂

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg