Tusen takk til Terje Forsberg og Maria Mosserud! Norges viktigste seminar

Hele meg er fylt med så mange inntrykk at det snart bobler over, disse historiene som er så enorme og så viktige og få ut! jeg føler meg privilegert som får være med på Norges viktigste seminar! 

Oppfordrer dere til og søke samtlige opp på Facebook, Insta, Snaps og alle slags fora!  

I morgen tidlig er det min tur og jeg føler at det er som og hoppe etter Wirkola.. Fy flate så bra! 

Maria Mosserud med mann! Hun har sklidd rett inni hjertet mitt og imponerte stort med ett fantastisk foredrag om livet sitt. Søk henne opp på Insta!
Terje Forsberg holdt ett gripende foredrag om livet på godt og vondt. Inspirerende!

 

 

 

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg