Trygt fremme på Storefjell høyfjellshotell!

Vi har brukt 6 timer i bilen på å pumpe oss opp, og heve forventningene våres til dette hotelloppholdet, og stemningen har vært fin i bilen hit, turen har gått fort på tross av mange timer i bil, for tiden går alltid fort når vi først gjør noe spennende sammen! 

Nå finner vi oss til rette på hotellrommet og gjør oss klare for disse sprekkfulle dagene på Gol, med masse læring og sosialisering med våres likemenn. Jeg har gledet meg til disse dagene så lenge jeg kan huske, og skrekken for at dette ville bli avlyst satt i oss helt til vi var på vei. 

Nå tar vi for alvor ferie, kobler helt ut og bare fokuserer på det som skjer her, dette er som balsam for sjelen, og jeg kjenner hvor mye jeg behøver påfyll nå. Hverdagen har tatt oss fullstendig den siste tiden, med pappas sykdom og usikkerheten rundt det hele, nå har vi tid til å reflektere over det som er viktig i livene våres, hvorfor vi gjør dette, og henter masse motivasjon til tiden som ligger foran oss, jeg anbefaler alle som sliter med å finne seg ett fellesskap, uansett hva problematikk en sitter med, så er dette verdens beste medisin. 

Det har ikke helt gått opp for meg hvor stort dette er, at jeg er i avisen i dag, og jeg føler at jeg på ny står frem som rusmisbruker, veien har vært lang, men nå føler jeg at jeg er på vei til ett riktig sted mentalt, og jeg nyter virkelig livet selvom det stormer rundt meg, hadde jeg visst at jeg fikk oppleve alt dette om jeg sluttet å ruse meg, hadde jeg nok tenkt meg ekstra om, men jeg var ikke klar for endring før nå. 

Facebook eksploderer, og det tikker inn varme meldinger dagen lang, jeg er så heldig som har dere! <3 

Slenger med bilder ifra dagen så langt, nå skal vi gjøre oss klare til kickstart! Jeg gleder meg til å ta dere med på denne opplevelsen igjennom blogging, så følg med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg