Trusler og vold – en lang lærerik dag!

I dag har jeg hatt fagdag hele dagen og hadde det ikke vært for ett spennende tema og kjempeflinke forelesere hadde jeg sovnet momentant i stolen jeg satt i 🤭

Fryktelig trøtt har jeg vært etter nok en hektisk natt!😬

Nå håper jeg bare ikke at det jeg har lært i dag og all informasjonen tar plassen til skolearbeidet, ja hva om noe faller ut når noe puttes inn?😅

 

 

Jeg har også klart å glemme ladekabelen til pc på jobb så jeg må blogge ifra mobilen, noe som byr på sine utfordringer! jeg ser nemlig ikke helheten i innlegget og ofte blir innleggene mye kortere når man sitter på mobilen. Men jeg prøver meg 😁

 

Tema for fagdagen i dag var vold og trusler og mange situasjoner som kan oppstå på arbeidsplassen, det var tankevekkende hvor lite jeg selv egentlig tenker over det da det skjer svært sjelden noe alvorlig.

 

Å bli minnet på både hvordan man forebygger og roer ampre situasjoner var bra! Vi hadde også ett spennende gruppearbeid som gjor dagen så mye kortere!😁 det er noe med det når man samler en hel gjeng mennesker som til daglig springer rundt for og rekke alt man skal gjøre på en arbeidsdag i en sal der dem bare skal sitte og lytte 🤭

 

Nå skal jeg bunkre meg her foran TV-en! Farmen, alle elsker David, paradise Hotel med MER! TV-ruta er klar! Nå skal jeg lade opp til en ny og kaotisk dag i morra!

 

Ha en nydelig kveld venner, stor klem ifra oss ❤️

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg