Tro det eller ei! Jeg er lei!

God kveld bloggen ❤️

I dag da jeg kom hjem tenkte jeg ganske så smart! 😁 Med tanke på gruppa i kveld måtte jeg for alt i verden unngå og la sofaen sluke meg. Jeg var ganske så sliten både i kroppen og hodet men har gått rundt og sulla i leiligheten og gjort litt husarbeid i ventetida 😁

 

For meg er det helt umulig å sove på dagtid uansett hvor sliten jeg er, det skjer bare når jeg er syk og jeg vet at om jeg hadde lagt meg ned så hadde lufta gått utav ballongen og jeg hadde ikke komt meg ut av døra i kveld.😬

 

Pendlingen min er den som tar meg, for jeg er ikke så sliten når jeg drar ifra Nordfjordeid etter endt dag men faller helt sammen på veien hjem.

 

 


Jeg unngikk å punktere ved å nekte meg selv å slappe av men nå skal jeg hjem og virkelig ta igjen for og ha vært så flink! 🤭😂 jeg skal legge meg på sofaen og virkelig flate ut!  Nå orker jeg ikke mer 😂 nå er jeg lei hele onsdagen og gleder meg som en unge til og sove hele natta! 

 

Dagen har vært finfin men veldig slitsom, det er faktisk ekstremt slitsomt å bare sitte i ro 😳 tro det eller ei 🤭 

 

På veien hjem ble ADHD-hodet mitt opptatt av dette fjellet som jeg kjører og ser hele tiden men som i dag såg så kritthvitt ut at det såg ut som noe man ser i en film på tv. Jeg stoppet faktisk midt i veien for og studere og fundere.🤭😂

 

Natta bloggen❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg