Trives dere best aleine, eller sammen med andre?

Jeg prøver fortsatt og lage litt liv her inne, så setter pris på alle kommentarene ifra dere hærlige lesere! 

Nå er spørsmålet følgende! Trives dere best aleine eller er dere typen som er avhengig av og ha mennesker rundt deg?

Fyr løs med kommentarer! Jeg ønsker og se hvem som er aktive her inne og dette er en ypperlig mulighet for meg og bli kjent med leserene mine! 

Jeg kunne ønske jeg var flinkere til og være aleine, men jeg har kommet meg veldig når det kommer til akkurat dette. Å trives i eget selskap tror jeg er vesentlig og en viktig ting og lære seg om man ikke allerede gjør det. <3 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

14 kommentarer
    1. Jeg taklet dårlig å være alene før, men har lært å sette pris på eget selskap. De få gangene det skjer koser jeg meg. 🙂

    2. Unnskyld at jeg spør men er du fra Måløy, for noen av bildene dine ligner på steder jeg har vært da vi var på Korpstur til Måløy.

      Jeg trives best alene og er mest alene, skulle noen ganger ønske jeg var med flere.

      Ønsker deg en kjempefin kveld.

      Jeg syntes du er ei tøff jente ung dame som flere burde få øynene opp for.

      Klem fra meg til deg.

    3. Hei
      Etterhvert har jeg lært meg å være alene ig å nyte det…

      Jeg har vært gift i 50år og min mann lever.Han ble innlagt på sykehus og jeg innså for første gang på 48 år skulle jeg sove alene… jeg oppdaget at jeg synes at det var deilig.. får litt dårlig samvittighet gubben var syk og jeg trengte avslapping.. byrden ble løftet av mine skuldre i14dager….

    4. Jeg trenger egentid i blant, men trives også å være sosial. De tre siste årene har jeg fått problemer med hørselen og det går utover det sosiale. I pandemitida har det sosiale liv vært begrenset.

    5. Jeg trives godt i eget selskap 😃
      Kjeder meg aldri. Jeg har alltid noe å finne på. Om det så bare er å se på TV. Men jeg har mange hobbyer også da. Håndarbeid, lesing, sying, maling, også skal jeg jo helst ta noe husarbeide innimellom også😉

      Jeg koser meg glugg når mannen tar seg en hyttetur noen ganger. Men jeg vet jo at han kommer igjen. Det er vel noe med det 😊

      Stå på videre!! Du er superflink ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg