trent meg opp til en stor ryggoperasjon. -3kg og en sterk kropp hjelper

God morgen kjære lesere!❤️

I dag har jeg faktisk klart og stått opp, hentet meg kaffe og flyttet tven (Appeltv, liten boks)  ifra soverommet til stua UTEN at det har svartnet for meg en eneste gang! all fremgang er god fremgang i min bok og akkurat nå må jeg fokusere på de små tingene, utgangspunktet er ingenting så daglig får jeg noen ahaopplevelser når jeg får til noe “for første gang” etter operasjonen. ❤️

 

På mange måter tror jeg at jeg har godt av å bli satt tilbake litt slik at jeg ikke kan forhaste meg, om jeg hadde hatt muligheten til og overdrive så hadde jeg nemlig gjort det, jeg ligger og kribler etter og legge sammen klærne som henger på stativet midt på gulvet, bordet er rotete og jeg har laga meg til ett rede her i sofaen bestående av alt jeg trenger, det er mye rot rundt meg men akkurat nå er jeg for dårlig til og klare og gjøre noe med det. 

 

 

Jeg er så glad for at jeg har lagt ned trening i forkant av denne ryggoperasjonen, jeg har klart og bygd meg ett godt grunnlag i resten av kroppen slik at jeg er sterk nok, nå gleder jeg meg bare til og komme igang igjen! om jeg ikke hadde trent hver eneste dag i forkant tror jeg veien tilbake til mølla hadde blitt tyngre, nå er trening lystbetont og jeg har klart og skape litt treningsglede, jeg som alltid har hatet trening før. 

 

Jeg gikk inni dette året med ett eneste mål og det var og få på plass trening som en del av hverdagen, få denne gledesfølelsen av og være igang og gå ned litt i vekt, jeg har klart det og det føles vanvittig godt! nå skal jeg bare leges her jeg ligger så er jeg snart tilbake på mølla, på jobb og tilbake til livet mitt.

 

I mellomtiden ligger jeg og ser på bilder ifra treningsøktene mine og gleder meg til og komme igang igjen.❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg