Traumene etter barna ble tatt ifra meg må behandles og bearbeides

Reklame | Ellos.no

Nå har jeg i 3 dager gått igjennom tiden jeg hadde sammen med barna mine og de årene dem bodde hos meg, og også da dem ble tvangsplasserte og tiden etter. Det er mange traumer og jeg sitter med en enorm skyldfølelse som jeg ikke makter å bære lenger. Jeg tar grep for egen psykisk helse, og jeg innser hvilke ting jeg bare må få bearbeidet først som sist. Jeg orker ikke at dette skal være en av grunnene til at jeg denne gangen sprekker, og jeg gjør alt for å forhindre dette. En ting til som må bearbeides er det forrige forholdet mitt som var giftig, og voldelig. Jeg kan ikke la dette påvirke meg i dag, og jeg må innse at dette bare er ett dårlig minne som ikke lenger skal få ødelegge livet mitt. Jeg har blitt sterkere, og jeg er mye tryggere nå, og jeg må håndtere mine egne reaksjoner og følelser som kommer i møte med dette mennesket.

Hele dagen min ble ødelagt av denne ekle telefonen jeg fikk i dag, trodde jeg! Men jeg har vært på gruppe og hatt det beste møtet på lenge! Jeg har fått tømme meg for de siste dagers tortur av meg selv og jeg håper at jeg endelig kan få en natt uten tanker som svirrer i hodet og angsten som tar meg når jeg er aleine. Jeg har ikke kommet langt! Jeg er laaangt ifra frisk, og det har denne dagen vist meg. Mange kommenterer og sier at jeg er så flink og har kommet så langt nå, men jeg innser at jeg har en lang vei å gå og må ha mange timer med psykolog før jeg kommer meg utav denne floka jeg er inni nå. Jeg er trygg nok på meg selv til å vite at jeg ikke kommer til å sprekke, eller falle helt i kjelleren, men jeg har en del ting som jeg må få ut.

Den siste tiden har bloggen blitt viktigere for meg en jeg kunne forestille meg, den har blitt min behandling for både angsten og alle disse tankene som svirrer. Så jeg er så takknemlig for å ha en slik kanal til hjelp. Lesertallene mine har skutt i været, og det viser at interessen for også en slik blogg er stor 🙂 tusen tusen takk for all støtte! Følg gjerne bloggen ved å trykke på bloglovin nederst i hjørnet! <3

Størst av alt er kjærligheten, tross alt 😉 

Nydelige klær fra Ellos, og merket Vila som  jeg har oppdaget! Anbefales 😉 <3 

 

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg