Tom for ADHD medisiner midt i eksamenstia! – Orkanen herjer på Vestlandet –

Det blåser kraftig her på Vestlandet og min kjære Sebastian måtte stå og vente i en hel time da brua var stengt i dag tidlig 😬

Det er koselig når man bare kan sitte inne og observere herjingene utenfor men med det samme man må ut døra får pipa ei anna låt!🤭

 

Jeg må nemlig ut jeg også!😬

 

Først har jeg en avtale med psykologen min så bærer det av sted til Nordfjordeid på ett viktig møte, brua har bare å holde seg åpen! 🤭 jeg SKAL over to ganger i dag.
Orkan er noe vi er vant med her jeg bor og alt er bygd for det dårlige været vi ofte har, vi er ikke like utsatt som de store byene og vi er skodd for det miljøet vi bor i. Jeg sier ikke at det ikke er kjipt å bli våt mange ganger per dag, men vi tåler en støyt!🤭

 

Jeg er også en av mange som kjenner på kroppen at apoteket er skrapet for medisiner av ulike slag! det er mange der ute som sliter mer enn det jeg gjør og å være uten medisiner i eksamensperioden passer jo veldig dårlig for mange. Så i dag igjen bærer det av gårde for og ringe rundt til de ulike apotekene for og høre om ADHD medisinene har komt inn. Det er noe med det når man først har fått prøve å ha dette fokuset når man arbeider med noe viktig, at hodet ikke er på fem forskjellige steder på samme tid.🫣

 

Nå må jeg stikke ut i orkanen, det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær si!😁

 

Ha en magisk dag ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg