To tullinger på tur! Faen til avslutning på dagen.

Herreligelondon det var godt å komme tilbake til hotellet!😳😬😳

 

Jeg har aldri følt meg så skitten i hele mitt liv som jeg gjør her på Mallorca og etter to og en halv time på taxileiting i varmen så var jeg rett og slett litt muggen også.🤯

 

Vi forlot stranden da vi hadde fått nok kl16.15, varmen hadde tatt det beste av oss og det eneste vi ønsket var å komme tilbake til hotellrommet og dusje. 

 

 

Tulling nr1

 

Tulling nr2

Det virket som om alle taxiene gikk av vakt på samme tid, da vi ble avvist av sikkert 10 stykker med bare beskjed om at dem snart var ferdig på jobb og ikke rakk en så lang tur (16min unna). Bare vi nevnte Palma ristet alle på hodet og vi ble bare mer oppgitt etterhvert som tiden gikk 🫣

 

Etter å ha spurt om hjelp på både ett hotell og en restaurant og ingen klarte å hjelpe oss begynte vi å gå i retning Palma i forsøk på og finne en buss.

 


Jeg ringte hotellet vårt og ble bedt om å leite etter buss og heller ta taxi ifra endeplassen da det ville bli lettere, slik jeg forstod det på hotellet er dette ett problem, det gjelder ikke bare oss tullinger på tur. Taxisjåførene på Palma Nova liker tydeligvis ikke d
enne ferden og det skulle vi ha visst på forhånd.🫢

 

Trygt tilbake på hotellrommet kl 18.30 hoppa jeg rett i dusjen og stod der lengre en jeg pleier, vi pakker alt i kveld slik at vi bare kan bytte rom i morgen tidlig og nyte dagen helt til vi reiser avgårde. Noen angst for flygingen har jeg rett og slett ikke rukket og bygge opp ennå 🤭 jeg satser på at med turen hit friskt i minnet klarer jeg og kontrollere denne ubehagelige klumpen i magen!😤

 

Nå er jeg bare lei hele dagen og har bare lyst å hvile ut og ta igjen søvnen jeg mista i natt.

 

 

🤭😂


Vi er rett og slett to surrehuer og jeg mistenker at vi begge har fått ett slag av solstikk, jeg undrer meg over hvordan det hadde blitt om vi reiste til noe av større størrelse, kina feks….😂

 

Natta bloggen og tusen takk for i dag! det er en sann glede å ha dere med på tur! 🌷

 

Vært på ferie serru! 🤭

Ventet på taxi 😳😤
❤️

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg