To shopping-gærne tullinger på tur! her er kuppene vi fant!

Dere skulle sett ansiktsuttrykket til min kjære Sebastian i dag da han spurte om jeg ville på Sarto storsenter i dag og jeg svarte at jeg egentlig ikke trenger noe 🤭😳 Det var nesten som jorden gikk under, panikken bredde seg. Vi kan jo ikke være her uten en runde!😂

Når man sender to tullinger på tur så kan man faktisk ikke vente annet😂

 

 

Vi har med andre ord brukt noen timer på shoppingsenter og jeg som egentlig pleier og være amper etter en slik runde tok det med knusende ro!  jeg er den som er minst glad i slike turer, jeg kan ikke fordra å gå rundt og se i butikker men akkurat i dag føltes det deilig å bare gå rundt uten mål og mening.❤️

 

 

Vi endte selvsagt opp med og shoppe massevis av saker vi egentlig ikke trenger.🤭

Det øsepøser ned ute så været tilsier at det er mest koselig innpå ett stort senter men folkemengden var enorm! utvalget er også så brutalt stort at jeg ikke finner noe som helst, jeg er tross alt ei enkel jente ifra bygda.🤭

 

Jeg føler meg ofte som en bonde på byn når jeg går rundt. 😂

 

Nå skal vi lande i sofaen til mormor og besten ❤️

Jeg tror jeg er i ferd med og finne freden jeg leita etter 🌹

 

Avslutter innlegget med bilder ifra runden 👇❤️

 

Øredobber for ei med ekstrem allergi!

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg