To husprosjekter på gang! – Vi skaper ein heim –

Da er det strax avreise for min kjære som jobber skift-arbeid denne uka, dagene våres starter ikke før han har reist avgårde siden jeg må la han sove så lenge han klarer. Man kan ikke gjøre stort og jeg benytter meg av anledningen til og bare slappe av! jeg starter ikke på jobb før i morgen.❤️

I dag skal jeg få den ære å kjøre han på jobb, og skal etterpå holde etterverngruppe som alltid på onsdager, planene for dagen er ikke store men jeg skal ned i kjelleren og sjekke tilstanden der.😂

Vi har brukt kjelleren som oppbevaringsplass til alt vi ikke har plass til ellers, det har endt opp med og bli ett fullstendig kaos og i dag tenker jeg og gjøre noe med det. Jeg tar saken i egne hender men vet ikke om jeg vet helt selv hva jeg begir meg utpå! jeg poster bilder senere.😁

Per dags dato har jeg to prosjekter i hodet for heimen vår, det ene er av den enkle sorten og handler om å få oppvaskmaskin i vår etasje. Vi må ha eksperter inn for og forklare hva vi må gjøre for og oppnå dette.

 

Her er dagens bad
Muligheten er der for og ta noe av kjøkkenet
Her er god plass som dere ser.

Det andre er av den større sorten! per dags dato må vi gå helt ned i kjelleren for og dusje og i vår etasje (3) har vi bare ett toalett og en vask, vi eksperimenterer med ulike løsninger i hodet på hvordan vi kan få en enkel dusj her uten at det skal koste oss skjorta. Å få bad der vi i dag har kles-rom blir altfor dyrt og vi har fått pris på 250.000.😳 Jeg vil tro at å få en dusj der vi allerede har ett toalett og vask vil bli billigere men hvem vet?

Det foregår mye planlegging i hodet mitt akkurat nå og vi må prioritere det som er viktigst, akkurat nå er bad det viktigste og få på plass men jeg gruer meg litt til og finne utav hva dette vil koste og hvor stort dette arbeidet blir, vi har ingenting imot at det blir tatt litt plass av kjøkkenet da dette er det største rommet i leiligheten. Det er en pine og måtte gå ned i en kald kjeller når man kommer sliten ifra jobb og det frister i alle fall ikke på morran når man er trøtt i trynet.😂

Men før jeg setter alle disse prosjektene ut i liv skal jeg sparke igang denne onsdagen! ❤️

 

Her ønsker vi oss oppvaskmaskin og spekulerer på mulighetene for dette.

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg