Til alle mine venner som ikke er her no mer

Det var en periode i livet der jeg trodde at alle jeg ble glad i døde og at alle mine venner ble borte. Jeg har boikottet begravelser fordi det ble så mange, så unge og så ofte. 


Etter jeg ble rusfri valgte jeg og besøke gravene for og sørge ferdig, jeg har aldri vært flink til og stå i sorgen og har flyktet i rusen, sorgen er viktig for og komme seg videre. Sorgen blir ikke mindre men den blir lettere og forholde seg til.

I dag har jeg sagt god jul til alle mine venner og familie som er borte ❤️ Tårene har trillet i hele dag men alle jeg har besøkt har formet meg som menneske, alle har hatt påvirkning og jeg tar dem med videre og tenker på dem med glede i hjertet mitt.

Været ga noen nydelige bilder ❤️💔

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg