Til all negativiteten – dette er ikke en blogg for alle.

Igjennom denne “bloggkarrieren” har jeg hele tiden vært veldig klar over at dette ikke er en blogg for alle og at man skal være bra aksepterende og forståelsesfull for og være en følger av denne bloggen. Man må ha ett åpent sinn og være interessert i og lære mer om hvordan det er å stå på utsiden av samfunnet og akseptere at ting ikke blir pakket inni silkepapir men sagt rett ut. Her deles hverdagen akkurat slik den er.

Jeg har såpass selvinnsikt at jeg forstår at noen kan føle at jeg tråkker dem på tærne, at jeg blogger for mye og at jeg utleverer meg selv på måter noen ikke klarer og forstå, jeg har aldri vært en i mengden, jeg har alltid stått utenfor og aldri følt meg lik noen, det tenker jeg bloggen også skal vise. 

 

 

Om man ønsker og lese om mote, klær og lykkelige historier om hvor perfekt verden er, er dette feil plass og være men det finnes massevis av slike blogger der ute. Dette er historien om noen som har stått utenfor i 18år og veien tilbake til hverdagen, med alt det innebærer. Rått brutalt og jævlig ærlig. 

Jeg er så takknemlig for hva denne bloggen har gjort for meg og alle disse dørene den har åpnet, jeg har oppnådd det jeg ønsket og bloggen har endret hele livet mitt. Mission complete! 

Jeg velger og ikke ta til med negativiteten men samle på alle disse positive tingene dere gir meg! jeg velger og dele både fortid og nåtid sammen med dere og akter ikke å sette ett filter på meg selv bare fordi jeg tar litt plass, det var jammen på tide at også jeg opptok litt plass her i verden etter og ha vært usynlig og uviktig i så mange år. 

 

Våg og være! 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Vær så åpen og ærlig som du bare vil ❤️ Det kan være terapi i å skrive om livet ❤️ De som ikke liker det, kan bare la være å skrive ❤️ Jeg hadde en sønn som ruset seg i mange år, og jeg valgte å skrive om det jævlige livet 🥲 Nå har han vært rusfri i 5 år, har fast jobb, lappen og bil, samboer og to bonusbarn ❤️ Og de venter en gutt i oktober ❤️ Jeg er takknemlig og lykkelig, og det er også han ❤️ Og jeg elsker å skrive om det nye livet også ❤️ Så stå på du, jeg kjenner deg ikke, men heier på deg ❤️

      1. FOR en historie ❤️❤️❤️ Nå ble jeg skikkelig glad i hjertet ❤️ Må være en så stor lettelse for deg som mor! Fortsett og skrive for ofte er det faktisk det eneste som virker 🌹 ha en nydelig lørdag videre ❤️ Og takk for kommentaren

    2. Synes det er så flott å få følge med på dagene deres. Dere gjør en fantastisk flott jobb, både for dere selv og andre❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg