Tidligere narkoman – En skummel utprøving av ADHD-medisin

Allerede da jeg våknet i dag tidlig visste jeg at denne dagen ville bli noe helt annet en de jeg har hatt på rappen nå, når jeg sovnet etter å ha tatt første pille med de nye medisinene og faktisk fikk sove så fikk jeg meg en kjærkommen overaskelse! ❤️ å slippe å gå med angsten i kroppen, slippe denne forferdelige kvalmen og følelsen av ubehag konstant er virkelig noe jeg trengte nå. Disse nedturene på Ritalin unner jeg ingen, det minnet meg om nedturene jeg hadde når jeg rusa meg. Jeg fikk ingen virkning, ingen ro i hodet men bare ubehaget. Jeg er takknemlig for at denne runda er over❤️

 

Å avlyse avtalene mine i dag tidlig var det smarteste valget jeg har tatt ❤️ å bare få gjort disse tingene på denne her eviglange listen min over ting jeg absolutt må gjøre lettet både samvittigheten og dette presset jeg har følt på. Jeg behøvde virkelig bare en dag til og la medisinene virke og gjøre disse tingene som er viktige for meg. 🫶

 

 

Fargen på medisinene mine er jo ment for meg, kanskje det er skjebnen? at dette er den riktige? at jeg nå er i mål?

 

 

Jeg har vært aktiv igjennom hele dagen, tatt ett titalls telefoner og ryddet hele leiligheten, jeg har pakket inn alle julegavene og har fått skikkelig orden i sysakene mine. Endelig en dag der alt tankekjør er borte og jeg får gjort disse tingene jeg planlegger, disse tingene som bare ville vært med tanken før.❤️


Nå skal jeg ikke gjøre samme feilen som sist, da jeg skrev at utprøvingen gikk strålende! Det gikk kjapt nedover etter at jeg sa det høyt 😂 men jeg har på ekte troen på disse medisinene her.

 

Om dette heller ikke virker skal jeg ha meg ei lang pause ifra medisiner, det har virkelig vært en brutal periode. Jeg var faktisk inne på tanken på at jeg kanskje ikke har ADHD, at det er derfor jeg har så mye plager men da regner jeg ikke med at jeg hadde funnet roen i dag, og jeg regner også med at undersøkelsene ville vist om jeg ikke hadde det.

 

 

Jeg har virkelig funnet mye støtte og råd i andre på sosiale medier og kjenner hvor godt det har vært og benytte seg av andres erfaringer i hele perioden med medisintull, bivirkninger og uro. ❤️ Det er skummelt og drive og teste seg frem med den forhistorien jeg har, heldigvis har jeg en lege som ringer meg hver eneste dag og som bare er ett ring på telefonen unna. 

 

Jeg har gått noen dager uten å spise noe særlig så i kveld smakte det faktisk magisk med burger som jeg har sluppet å lage selv! 😁 første skikkelige måltid siden fredag.

 

Sebastian jobber overtid så jeg lurer på hva han sier når han kommer hjem til ett rydda og rent hjem, jeg får vel noen husmor-poeng regner jeg med! 😂👍

 

Veldig glad for systemet jeg laga meg i fjor!
Aldri smakt bedre etter 3 dager uten skikkelig matinntak
Tusen tusen takk for all støtten dere gir meg!

 

4 dager med dette er bare kvalmende.

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg