Tiden strekker aldri til!

En kombinasjon av dårlig form og ting som må gjøres på løpende bånd føler jeg at dagene ikke strekker til og at jeg hele tiden er “bakpå”. Listen over ting jeg burde ha gjort vokser i takt med dagene, men jeg lar meg rett og slett ikke stresse over det. Livet er for kort!

Pappaen min har komt hjem og det gikk fint, han går på krykker og skal ikke belaste foten sin men er i god form.

Dagene fremover blir meget spennende! i morgen skal jeg være med på noe jeg aldri har vært med på før! og på fredag skal jeg holde foredrag på en videregående. Lørdag skal jeg treffe barna mine og nedtellingen er igang for lenge siden, jeg kjenner at jeg savner dem ekstra nå når jeg faktisk er rusfri. Det er alltid noe som mangler i livet mitt, men jeg har blitt bedre på og fylle tomrommet med ting som er sunne for meg. 

Nå skal jeg nyte resten av kvelden i sofaen sammen med min kjære, det er nesten som og banne i kirken men denne dagen har vært svært varm! 😉

Legger ved bilde av to varme mennesker! det er bare å kjøle seg ned og nyte sommeren! ha en magisk kveld videre kjære alle sammen! 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg