Tiden frem til jul skal handle om å hjelpe andre og frivilligheten

Første delen av denne søndagen har jeg brukt på noe som har ført til grinepauser i bilen. Jeg har en sart sjel og det er ikke mye som skal til for og røre meg til tårer.🤭🤧

 

Jeg har levert ut julekalendere til barn rundt omkring og å se hvor glade dem blir for så lite gjør alt arbeidet bare verdt det! i dag har jeg følt meg som en kjørende julenisse. Ingenting er som å gjøre noe fint for noen andre!🫶

 

 

Jeg kjenner at det frivillige arbeidet jeg gjør for tiden bare gir massevis av energi, akkurat det jeg var ute etter i livet mitt. Å gjøre masse slike ting som bare fyller på energi, på tross av at man jobber mye så er man ikke sliten slik man pleide å være.

 

Fremover skal vi samle inn varer og penger til og hjelpe over 30 familier til jul, jeg kommer til og dele en del informasjon som dette på Facebook og på bloggen her.(Jeg håper det er greit for dere som ikke har noen tilknytning til Måløy, det er ikke like relevant for dere).🤭 Oppfordrer alle til og sjekke ut om dere har lignende organisasjoner rundt der dere bor ❤️ Her er linken til Pass It On på Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61551532255348

 

 

Jeg håper også at alle som kan skriver under på Hvit Jul kampanjen også i år! jeg var en selvskreven underskriver også dette året, fire år på rad og forhåpentligvis mange mange flere! her er linken til dette: https://hvitjul.no/

 

Dette forplikter deg bare til å ikke nyte alkohol sammen med barna på juleaften, og å gi barn en hvit jul 🎅🏻

 

 

Tips meg gjerne om det er noen tiltak eller ting mennesker som ikke har så mye kan benytte seg av slik at jeg kan dele det her på bloggen ❤️ alle slike tips tas imot med stor takk 🌹 

 

 

 

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Flott innsats. Og takk for din trofaste støtte til Hvit jul-kampanjen. Flott at du er med oss i år også, og håper andre også lar seg inspirere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg