Tid for venner og tid for hjem

Hallo alle venner der ute og velkommen kjære onsdag!❤️

Dagen midt i uka og dagen som i over fire år har betydd etterverngruppe og tid for refleksjon!💐

Jeg sitter og venter på ei venninne og skal bruke dagen til og være litt sosial, nervene mine er litt utenpå og jeg har ENNÅ ikke fått svar på eksamen. Snakk om å dra det ut i lengst mulig tid!😳

Du vil få svar innen 3 uker ifra innleveringsfrist” og i dette legger jeg at man kan få svar før og ikke akkurat når tre uker har gått. Jeg er litt lei av å oppdatere nettsiden må jeg si.🤭

Ellers i dag skal jeg prøve å få gjort noe i heimen da det er skikkelig innevær ute! 😁det pøser ned så da får man masse tid til og faktisk gi heimen det løftet det fortjener ❤️

Ha en magisk start venner, det skal jeg ha!😁

Take care og alt det der, takk for at du tok deg tid til og titte innom ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg