“The blast from the past” kommenterer bloggen! – Året 2022 har mange høydepunkter! 2023 here we come!-

God morgen kjære lesere!😁❤️

 

Siste dagen i året ble brukt til og sove lenge og bare nyte, det er tross alt siste hele dagen vi har her sammen med familien! den skal NYTES!🎅🏻

 

Jeg prøver å skyve foran meg alle tingene som venter der hjemme, pliktene kaller men det tenker jeg å fortrenge til idet vi sitter i bilen hjemover.😂

 

Det er helt surrealistisk at vi entrer 2023 ved midnatt! 😳 tankene vandrer ekstra i dag på alle disse tingene 2022 har gitt oss og her er bare litt av det som har skjedd

 


Splitter ny jobb med ny stilling som erfaringskonsulent✔️

Ryggoperasjon✔️

Bryllup!!!!!!!!! ✔️❤️

Ny diagnose og medisinutprøving✔️

Mange flere foredrag✔️

 

Dette er bare de store tingene som peker seg ut og som har preget året, om jeg skulle laget en liste over alt som faktisk har gjort året 2022 til det fine året det har vært så hadde jeg sittet her i flere timer.😂

 

Det som peker seg ut som mitt favorittøyeblikk var når jeg satt og sminket meg på bryllupsdagen og jeg kunne se barna mine i bakgrunnen i speilet, når datteren min kjørte meg til kirka og hele denne bryllupsdagen der jeg på ekte følte at vi var en familie igjen.😍

Den dagen vil jeg aldri glemme.🫶

 

Vi har også hatt en stor nedtur, vi kan jo faktisk ikke bare ta med det positive i dette innlegget! Sebastian sprakk da jeg lå på sjukehus og opererte og fortalte det ikke før rett før bryllupet våres.

 

Det ble ett slag for baugen, det ble starten på en prosess der jeg virkelig måtte finne utav om dette er mannen jeg ønsker å dele resten av livet mitt med. Jeg fikk virkelig finne ut om kjærligheten jeg føler til han tåler alt og fikk beviset på at dette forholdet tåler det meste. Vi ble gift og fikk mange erfaringer som vi tar med oss videre i livet.❤️

 

Året som har gått har lært meg mye om grensesetting i mitt eget liv, det har lært meg mye om hvordan man er profesjonell på jobb og hva som gjør meg lykkelig. Året har vist meg at om vi ikke tar vare på hverandre og setter oss som par først kommer det bare til å gå utover oss selv i det lange løp.

 

 

I dag våknet jeg til en kommentar her inne på bloggen, ifra “the blast from the past” som mener at jeg har rundstjelt hjemmet hans imens han har vært i fengsel, han påstår at jeg har stjelt for 10-15000 kr. Han gjør tydeligvis ALT for å få oppmerksomheten min, jeg tenker å ikke tie om dette, jeg har lært at det faktisk ikke funker og jeg finner meg ikke i det jeg har gjort før.

 

Det er noen ting som aldri forandrer seg, det er noen ting som alltid vil være det samme. Ett helt nytt år og akkurat samme meldinger med patetisk innhold venter…… 

 

Jeg er ett helt nytt menneske, jeg er ikke den svake og ødelagte jenta lenger. Han har ingen makt over meg. ❤️

 

Ha en magisk start på den siste dagen i året kjære lesere! vi er så glad i dere ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg