Tennene mine er ett stort problem etter anfetaminbruken. Bilder av ryggen!

For 11år siden brukte jeg en del av dette giftige og ekkle stoffet som forandrer deg TOTALT som person. Du blir ett skall av deg selv, redd for alle, angsten i kroppen kjenner jeg ennå. Du blir hyperaktiv men lite effektiv og produktiv, med andre ord du føler selv att du er driteffektiv og får fikset mye, men ser etterpå at det bare var en fantasi for å bagatellisere bruken og misbruken av ett stoff som er strengt ulovlig.
Jeg ble forelsket i sprøyten da jeg mistet barna mine, det var den jeg søkte etter, og jeg prøvde en gang å ta overdose på stoffet, selvsagt uten hell… du er heldig om du dør av dette, for du blir bare sinnsykt dårlig! Jeg tar strengt avstand for slik bruk, og anbefaler INGEN å prøve. Det er IKKE godt, og det ødelegger hjernen din totalt! Du blir gående rundt som en sombie med heng under øya og en hjerne som går i 200km/t.
Det går maaange år før hjernen din er tilbake til normalen, og mange blir aldri helt normale igjen (selvom jeg hater ordet normal blir det brukt av også meg). Men du blir preget for resten av livet ditt, du tenker på en annen måte, ting går tregere. Virkelig ikke å anbefale.
Poenget er at dette stoffet har ødelagt tennene mine totalt, det etser bort alt av emalje, og tennene dine DETTER UT!
En gang trekte jeg 4 jeksler på en gang, og tannlegen hadde egentlig ikke lyst å gjøre det, men det var nødvendig. Jeg gikk med tannverk i 3 uker før jeg oppsøkte hjelp den gangen, jeg går ut ifra det var viktigere å ruse seg.
Men tennene mine er totalt ødelagte.
På grunn av rushistorikk og økonomi får jeg dette heldigvis dekket av staten 🙂 så lenge jeg har kontakt med ruskurator :). Veldig bra tiltak for oss!
Nå går jeg til tannlege regelmessig, med en innebygd tannlegeskrekk har det tatt meg mange år! Dette er også grunnen til dårlige tenner, at jeg rett og slett ikke har møtt opp til timer og utsatt ting i ulideligheten.
Men jeg er igang.
Jeg fremstår jo som å ha jævli bra selvtillit her på bloggen! Og går bare høy på meg selv i hverdagen :P. Men selvbilde har en STOR knekk når det kommer til tennene mine! Jeg har de styggeste tennene jeg noen gang har sett, og jeg smiler ALDRI på bilder. Jeg smiler til folk, men bruker minst mulig tenner, så det må se rart ut.
Det er det største problemet mitt med mitt eget utseende, og det er vanskelig å stå som kassaarbeider når man ikke har det perfekte colgatesmilet som jenter liksom skal ha. Jeg vet det er dumt, og det sikkert ikke er noen som tenker så hardt over det. Men det ligger inni meg, og jeg tenker på tennene mine hele tiden :P…. når det kommer til tenner så er jeg forfengelig.
Det har ingenting med tannpuss og stell og gjøre, for der har jeg vært og er flink, dem er bare ødelagte av at jeg ikke har kommet meg til tannlege, og har skippet utallige timer. JEG MÅ SKJERPE MEG Å GJØRE NOE MED DET!.
Så innlegget viser at også jeg har dårlig selvbilde på ting og tang. Heldigvis er det noe å gjøre med det 😉
Jeg kan jo brife med det saftige arret på ryggen etter operasjonen! Nå kan jeg jo ikke bruke det som partytriks heller, med mindre det blir en rusfri fest med kaffi her i stua mi <3

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg