Tenker å snu om på det heile!

God morgen bloggen!❤️

 

Jammen santen  klarte jeg å sove helt til kl10!😳 ikke verst for meg og være!😂

 

Dagen i dag kommer til og være sår uansett hvordan man snur og vender på det men jeg tenker å gjøre alt i min makt for å gjøre dette til en bra dag ❤️ Jeg skal snakke med  sønnen min og sende gave og tenke på alle minnene vi har skapt oss på tross av avstanden og jeg vet at han har det bra der han er.

 

Jeg skal ikke grave meg ned i disse tingene jeg ikke kan forandre og heller gjøre noe med disse tingene jeg kan gjøre nå. Jeg våknet med denne tanken og tenker og holde på den til denne dagen er over.😁

 

I dag er jeg dagens snapper på snapkanalen til Metalheads against bullying! legg til: mabest2015

 

Ukas tema er: Kan en legge fortiden bak seg? fortrenger du følelsene dine? hvorfor? for og imot.

 

I dag har jeg MYE på hjertet og den dårlige planleggeren inni meg tenkte ikke på at jeg sa ja til og snappe på selveste bursdagen til sønnen min men det gjør at jeg faktisk har mer å fortelle en noen gang. Temaet er noe jeg virkelig har reflektert over i lang tid og som har vært viktig for min egen prosess.

Nå kjører jeg i gang denne torsdagen dere! ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg