Tatt med oss dyr i kofferten! HJELPES!

Det eneste som holder meg gående onsdag er kaffe og tanken på å komme seg hjem ❤️ Lenge siden jeg var så trøtt som i dag og det blir lenge til neste gang jeg er våken nesten ett døgn uten hvile 😅 jeg er for gammel for dette 🤭

 

Jeg våknet som en klokke halv 12 etter altfor få timer søvn og måtte sjekke bagasjen min da Sebastian fant ett dyr i sin da han åpnet kofferten 😳🫣

 

Togmat 🤭

 


Det har vært så mye snakk om veggdyr den siste tiden så skrekken sitter godt i oss! Nå må vi hjemover og riste og vaske alle klærne våres og ta en grundig runde på all bagasjen vår.

 

Han fant bare ett da han sjekket hele kofferten og ikke lignet det særlig heller på ett veggdyr men vi har brukt dagen på og Google disse dyrene som ikke er velkommen hjem til oss 🤭

 

 

Nå sitter vi på tog til Otta og håper at bilen står der jeg parkerte den 🤭 det blir vel det neste 😂

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg