-Takknemlighet- Vlogger på en stor snapchatkanal i dag

I dag skal jeg vlogge på snapchat:mab.est2015 og dagens tema er takknemlighet ❤️

Takknemlighet er mitt favorittord og noe jeg tenker igjennom hver eneste dag, i hele 619 dager har faktisk dette ordet vært det jeg har tenkt mest igjennom og jeg gleder meg til og dele hva det betyr for meg i dag.

Å være takknemlig er en vesentlig ting i livet og for meg helt nødvendig. Jeg gleder meg til og vlogge løst på denne snapchatten jeg har blitt en del av!

 

En av disse store mulighetene jeg har fått igjennom denne bloggingen min og jeg gleder meg til fortsettelsen, nå skal jeg ut og spre ordet og prøve og blogge til dere innimellom ❤️❤️❤️

 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg