Tacolørdag og dårlig form i dag igjen! God helg venner

Reklame | Ellos

Ja da har man sløvet bort mange timer av også denne dagen da, med dårlig form og null power til noen ting, og jeg tenker at å ta en tur til legen til uka for å sjekke blodet. Jeg klarer ikke sette fingeren på det, men instinktet mitt sier at noe er feil, og jeg pleier å ha rett etter så lang tid med sykehus og blodprøver!

I kveld har vi besøk og skal lage taco! Og Hotel Sæsar ruller over skjermen som alltid her i stua. Huset er rent og pent og det er helt og holdent min kjære sin fortjeneste! Det er helg og det eneste som minte meg om helg var i går da vi var på quiz, men nå har vi helg en hel uke, så det går bra.

Mandag kommer kontaktpersonen min på blogg.no på jobb igjen etter ferie, og jeg håper vi kan gjøre noe med denne blokkeringen jeg har på facebook og som gjør at jeg ikke får delt denne bloggen med link. Jeg har mistet mesteparten av leserene mine og blir kontaktet hele tiden av mennesker som rett og slett ikke finner frem til den. Det er synd for meg, og jeg håper jeg finner en løsning på dette. Motivasjonen trenger en boozt nå, det er iallefall sikkert og jeg håper på positive beskjeder når uka sparkes igang igjen <3

Ha en fortreffelig helg alle sammen <3

Celly//Celly//JVC

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg