Svigermonster? Svigerfamilie til besvær? Jeg har vært veldig heldig med MIN!

Vi er godt plasserte i stua hos svigers 😁❤️ Og som alltid er det ett komplett julehus vi ankommer 😁🎅🏻 Man hører så mangt om disse svigermødrene og deres rykte for og være noen fæle mennesker, jeg kunne ikke vært mer heldig med min! ❤️ min erfaring er stikk motsatt! Jeg elsker min svigerfamilie 😍

 

INGENTING gir meg mer julestemning en dette hjemmet her! Og dem er en stor grunn til at jeg selv har gått amokk hjemme når det kommer til pynting 😂👍

 

 

 

 

I dag har faktisk Sebastian hatt seg hele TO runder på Sarto storsenter! 😳 nå siste gangen skulle vi på apoteket men endte faktisk opp med en runde til! Nå gleder jeg meg til klokka slår 21 for da stenger de dørene 😂 ja litt lei av butikker kan man trygt si! 😁

 

 

 

 

Nå kan freden bare senke seg, her blir vi helt til neste år! 😁 (fortsatt rart å skrive den setningen) 😳 tenk at vi snart går inni 2023! 😁 året vi har så store forhåpninger til! Året der vi skal ha mer tid til både interessene våres og hjemmet! Drømmen er å få masse mer tid til og lande, men jeg innser at tanken er vel ambisiøs!😂 Vi skal tross alt plusse på skole i dette tidsreknestykket 😂 det gir ikke mer tid til å slappe av det vel? 😁

 

Det får bli når det blir, nå skal vi nyte juleferien sammen med disse menneskene vi ellers har altfor lite tid sammen med ❤️

 

 

 

Ha en magisk romjulskveld kjære lesere ❤️ Jeg setter så vanvittig pris på hver og en av dere 🌹 takk for alt dere er for meg ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg