Surrealistisk å ha ekte venner rundt seg

Livet handler om å omgi seg med mennesker som kan gi deg noe positivt og bra.❤️

 

Å fylle livet med mennesker man kan relatere seg til og disse man kan bruke tid sammen med uten at det føles anstrengende og krevende, når tiden bare flyr og man merker det ikke en gang.

 

Det er disse menneskene man skal satse på og ta inni livet sitt.🌹

 

 

ENDELIG!😁

Endelig fikk vi til litt tid sammen!😁 med fylte arbeidsplaner og hektiske liv er det sannelig ikke enkelt å presse inn tid til venner men i dag klarte vi det! det er ikke ofte jeg klarer å stenge ute hele verden uten å sjekke mobilen konstant, det er ikke ofte jeg er fullstendig tilstede i øyeblikket som i dag, en date med min kjære Nathalie var det som skulle til for og jorde meg skikkelig og få meg litt nedpå igjen.❤️

 

Jeg som aldri har klart å knytte meg til andre mennesker kjenner abstinenser når det går for lang tid imellom. Det føles godt å være i stand til og utvikle vennskap og kjenne på at man våger og stole på andre mennesker igjen, verden ville være ganske så ensom uten.❤️

 

Nå venter styremøte på Skei og over to timer i bilen begge veier, jeg vil få god tid til refleksjon og planlegging av resten av uka.😁

 

Jeg har blitt spurt om å ta ekstra vakter igjennom hele helgen så uka er fylt til randen, nå som jeg er på ett godt sted mentalt er det akkurat slik jeg ønsker at livet skal være, hektisk og mange baller i lufta, det er da jeg trives best.

 

Jeg gleder meg til resten av denne torsdagen, nå som starten ble så god tror jeg at standarden har blitt satt for resten. ❤️ Nå nyter jeg bare dette til det fulle! Og endelig ha det litt godt inni meg selv igjen ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg