Stress-nekt! Jævlige kjøreforhold og NA-invitasjon!

Vi har ennå ikke komt fram til Ålesund men har allerede blitt invitert på NA-møte i Ålesund i kveld! 🫶

 

Det hadde vært kjempespennende å opplevd men vi rekker beklageligvis ikke frem til det starter!🫶

 

Kjøreforholdene er helt jævlige, rett og slett 😂 men vi ante det allerede før vi startet denne reisa og det eneste vi har bestemt oss for er at vi ikke skal stresse denne helga, under ingen omstendigheter skal vi kave oss opp over noe som helst! 😁🫶

 

 


Vi skal rett og slett ta livet så det faller seg og for første gang på det jeg kan huske kjenner jeg at skuldrene mine føles lettere allerede! 😳

Turen har egentlig ikke ennå startet men de fysiske signalene er soleklare! 😬 den siste tiden har vært brutal og helsegevinsten med slike spontane reiser ilag med favorittmennesket mitt veier opp for alt man måtte bruke for å gjøre det! 😁

Jeg håper vi aldri slutter å være spontane, jeg håper at vi aldri vokser opp og at galskapen i oss får leve evig ❤️

Ålesund! Here we come! 😁❤️😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg