Storhandel, ukestart og hverdagen som brått tar en!

I dag har jeg brukt mye tid i bil kjørende og fikset ting, jeg har hatt god tid til og reflektere og ta innover meg helgen. I dag har det vært ekstremt deilig og bare være meg selv uten denne angsten og dette konstante presset, jeg har gått med det i flere uker nå og nå når det endelig er over så kjenner jeg hvor mye det har kostet meg. Jeg har tenkt på noe døgnet rundt og gruet meg. 

I dag har det rett og slett bare vært godt og være meg! enkelt og greit! 

Jeg gikk på lekteren i Måløy og tok noen bilder i det fine været og jeg kjente denne roen jeg alltid får der, etter at jeg mistet en nær venn på havet var dette en gang i tiden mitt fluktsted, jeg følte på en måte meg i kontakt med vennen min når jeg satt her og gråt og savnet han. Han ble aldri funnet dessverre.

Mange ganger har jeg brukt dette stedet til å finne freden men jeg har også ett titalls gode minner ifra dette stedet, der man ikke var edru for og si det slik. Det er rart hvordan slike steder bringer frem minner.

Etter at jeg hentet min kjære på jobb  tok vi en real storhandel slik at vi slipper og handle hver dag, det er billigere slik og langt enklere! anbefaler alle og gjøre det samme.

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så flott👍
      Har du en liste du handler etter når du ukeshandler?
      Eller ting som går igjen?
      Ville blitt glad om du delte liste av det du har ukeshandlet😊👍

      1. Vi har noen ting som er standar men også impuls. Vi finner middager sammen når vi handler 😁 jeg har ekstremt dårlig matlyst så delikat mat er viktig og mye grønt.
        Jeg har ingen liste ifra denne handelen men skal tenke på det neste gang, takk for tips ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg