Store forandringer for bloggen! sjekk ut :)

Jeg har kommet over at navnet til denne bloggen ikke er unik, og at Julia Winge heter nesten det samme på facebook! det skiller bare en L, og det blir fullstendig kræsj. Siden hennes handler også om rus og jeg kjenner at det er bedre å bytte nå enn å dra det lenger ut. Jeg ønsker ikke å drukne i hennes navn og ønsker bare det beste for denne bloggen, men jeg kjenner det er vemodig og gi slipp på navnet som har vært med meg i ett helt år snart, jeg har også promotert bloggen i både aviser og på sosiale medier, og jeg håper at jeg ikke mister alle leserene mine på grunn av dette navneskiftet. Nå har det jo seg slik at jeg er blokkert ifra facebook og har mistet mange lesere allerede og dumper nedpå listene på bloggtoppen, jeg tenker at dette er en ypperlig mulighet til å gjøre disse forandringene og freshe opp bloggen litt 🙂 det blir mye jobb med å forandre alle grupper og forandre alt av info rundt bloggen de neste dagene og nå venter jeg bare på tilbakemelding ifra blogg.no! 

Bloggen heter jo tilbaketillivet, og nå føler jeg det på alle måter at jeg har oppnådd dette. Jeg er virkelig tilbake til livet men jeg er langt ifra ferdig og har masse arbeid foran meg for å finne på ekte tilbake. Jeg ønsker å ta dere med på denne reisen med opp og nedturer og dele helt fullstendig ærlig med dere om hvordan det er, jeg møter på utfordringer jeg ikke såg komme og får ofte livet kastet i trynet, jeg gjør alt dette for første gang og er så heldig som får ta dere med meg inni denne hektiske men spennende hverdagen. Jeg har mange planer fremover som jeg gleder meg til å ta fatt i, og håper at dere ønsker og være med meg! 

Bloggen har blitt en viktig brikke i min vei tilbake til livet og det hadde jeg aldri trodd da jeg startet dette. At noe så lite som dette ville hjelpe meg så stort i denne prosessen ante jeg lite om den dagen jeg satte meg ned og blogget om hvordan jeg knekte ryggen min rett av i fylla, det ble starten på noe stort og jeg lærte meg og åpne opp om ting folk ellers ikke snakker om. Jeg ønsker  å fjerne tabu og å vise at det faktisk nytter og åpne munnen og snakke om ting man helst skal holde for seg selv, jeg har tiet nok igjennom livet og orker ikke å bære på tingene aleine lenger, det er ingen poeng og verden rundt blir faktisk bedre om verden vet hvordan du har det. Åpenhet ærlighet og rusfrihet!

 

Her er gruppa til bloggen på facebook!  Om dere liker denne bloggen og det den står for så meld dere inni denne gruppa og gjør det lettere å følge med når jeg poster nye innlegg og overaskelser til dere!  https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jeg er spent på hva du skifter til Monica! ❤️
      Jeg har ikke noe med det, så jeg bare slenger det inn som et forslag:
      Hva er et brand?
      Et brand er bare en ting: DEG
      Så hvorfor ikke kalle bloggen din og den tilhørende FB-siden navnet ditt?
      Rett og slett?
      Da blir du DEG og hvis du har promotert i aviser faller ingenting av det:)

      1. Det var faktisk veldig smart Julie! bare bland deg du! tar til meg alle råd og veiledning så grønn som jeg er på enkelte ting. takk for gode forslag både på navn og promotering generelt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg